• Default Alternative Text

    Serviceplaner

    • Les

      • Read more about Schneider Electric solutions

        Brosjyre for Schneider Electrics tjenester for kritisk strøm og kjøling

        Med Schneider Electrics tjenester for kritisk strøm og kjøling (CPCS) får du kompetansen, servicen og støtten du trenger for bygnings-, industri-, kraft- eller datasenterinfrastrukturen deres. Les mer
      • Read more about Schneider Electric solutions

        Brosjyre for Schneider Electrics vedlikeholdstjenester

        Enten du planlegger, bygger eller driver et datasenter, har Schneider Electrics tjenester for kritisk strøm og kjøling kunnskapen og tjenestene du trenger for å støtte deg gjennom de mange fasene i levetiden til et datasenter. Finn ut mer
      • Read more about Schneider Electric solutions

        Arbeidsbeskrivelse for Advantage Ultra

        Serviceplanen Advantage Ultra innebærer sertifisert servicepersonell som gjennomfører utbedrende reparasjoner hvis et problem oppstår, i tillegg til planlagt forebyggende vedlikehold. Denne tjenesten innebærer deler, arbeid og reisekostnader. Nedlastinger
      • Read more about Schneider Electric solutions

        Arbeidsbeskrivelse for Advantage Prime

        Serviceplanen Advantage Prime innebærer sertifisert servicepersonell som gjennomfører utbedrende reparasjoner hvis et problem oppstår, i tillegg til planlagt forebyggende vedlikehold. Denne tjenesten innebærer arbeid og reisekostnader, i tillegg til rabatterte priser på deler. Finn ut mer nå
      • Read more about Schneider Electric solutions

        Arbeidsbeskrivelse for Advantage Plus

        Serviceplanen Advantage Plus innebærer sertifisert servicepersonell som gjennomfører utbedrende reparasjoner hvis et problem oppstår, i tillegg til planlagt forebyggende vedlikehold. Denne tjenesten innebærer rabatterte priser på deler. Last ned nå.
      • Read more about Schneider Electric solutions

        Arbeidsbeskrivelse for Single Phase Advantage Plan

        Tjenesten Single Phase Advantage Plan innebærer utbedrende reparasjoner i løpet av kontraktsåret. Finn ut mer
    Nos conseillers sont disponibles pour répondre à vos questions de 8h00 à 18h00 du lundi au vendredi toute l'année.